torsdag 8. november 2012

Siste kveld.

4 Uker går fort.

Siste kveld med famililien Masawe.
Jeg har stikket masse sjal, sokker, puls og leggvarmere.
Alle ble glade.
Ble også veldig hyggelig med klassen i dag.
20 endte opp med fult oppmøte og dermed eksamensbeviset.
Det ble tårer og jubel.
Veldig stort for mange dette beviset på noe.
Mange har ikke gått skole før.

Alt garn er delt ut etter beste evne.
Pinner av alle slag er også kommet i posene.
Posene ble foresten en så stor glede og misunnelse at køen er lang av alle som ønsker en slik.

For min del starter jeg nå på omstilling til ny butikk og spennende samarbeidspartnere.
Håper flyene bringer meg trygt hjem til mann og barn, barnebarn og svigerbarn.
Håer at det blir storinrykk i heimen i helga.
Neste gang kommer det bilder.

Klemmer.

I morgen setter jeg meg på flyet hjem =) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar