tirsdag 29. mai 2012

Kreativ dag 7 Creativ day


På en solskinnsdag blir en i godt humør, og da bobler det i kreativiteten. Og flere ideer får man når man har flinke lærere som hjelper en med å forstå ting en ikke forstår selv. Har hatt kjempegod hjelp av Jonas J. Tomter i dag, nå skal det nok bli mye prøving og feiling på bloggen fremover.
Men foreløpig altså, får vi nøye oss med litt div papir og lim

On a sunny day is one in a good mood, and when the bubbles in creativity. And the more ideas you get when you have good teachers that help one to understand the things one does not understand himself. Have had really good help of Jonas J. Land today, now it will probably be a lot of trial and error on the blog in the future.

But thus far, we content ourselves with a little span of paper and glue
 /

 
Har laget dette korten en gang tidligere også, og det ble solgt med en gang. De er bare supersøte disse to i sin uskyldige handling.

Små esker får en aldri nok av, og har en en fin serviett, vel da er det bare å lage en liten pyntet eskesak som kan inneholde alt fra penger til sminke eller heklenåler.

Må si jeg gleder meg veldig til å reise til Spania i sommer, da kan jeg kjøpe mange krukker å male etc da. Om jeg altså kommer så langt. Kan bli litt av et prosjekt å kjøre ned dit, ikke fordi det er langt eller autostrada, nei, fordi det er så masse fristende å se underveis, at kanskje rekker jeg ikke ned før vi må snu å kjøre hjem igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar