søndag 21. oktober 2012

Nok en dag er over.

Klar for i morgen.
Hva skal man si, utvekslingselev på høyt plan.
Bratt læringskurve.
Dagen startet med farvell til Lule og familien hans, trist som alltid.
Deretter gikk ferden ned fra hotellet opp ved fjellet og tilbake til gården.
Mine masaivenner fulgte meg gjennom plantasjene og fant de rette stiene.
Deretter gikk ferden til kirken hvor sang og messe på kisvahili ble fremført.
Tilbake til gården og de siste forbredelsene til strikkekurset i morgen.
Klasserommet er klargjort, blomster på bordet og tavlen som et hvitt ark.
Gleder meg.

Til alle dere som venter på bilder så må jeg bare beklage så mye. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke skla få det til, men klarer altså ikke å få sendt bilder så de kommer inn her mens jeg er her nede.
Beklager dette, men lover å legge ut masse bilder når jeg kommer tilbake fra turen.
Er det ikke sann at den som venter, venter ikke forgjeves ell noe i den duren ;)

Klemmer fra meg til deg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar