onsdag 19. september 2012

TUSEN TUSEN TAKK
til alle som bidrar til strikkeprosjektet i Tanzania. Det detter stadig ned garn og strikkepinner i postkassen, inn til butikken eller rett hjem på døra. Det er virkelig gøy å se at dere bryr dere og vil være med på å hjelpe denne lille dråpen med å være en del av det store havet.


Selv strikker jeg snart hele døgnet, noen bestillinger skal gjøres ferdig før avreise og jeg vil gjerne fylle kurven med til-salgs-varer med nye gøyale strikkeplagg som varmer både kropp og sjel
Over ser vi Lisas bamsefar med en deilig skuldervarmer med hals i myk ull, Alpakka.
 Jeg er litt hekta på dette mønsteret. Det er særdeles enkelt men ser veldig flott ut. Den rosa luen og pulsvarmerne er også i alpakka-ull.

Den grå pulsvarmeren er strikket i Tinde-ull, jeg lover, DEN STIKKER IKKE.

Denne orange pulsvarmeren er striket i kreppet ull, den stikker heller ikke og er veldig flott i fargen

Mer Alpakka, min favoritt for tiden.

Dette settet er strikket i Tinde-ull. Som 4-barns mor og bestemor vet en alt om kresne barn som ikke vil ha ull, men jeg lover, kors på halsen, dette stikker ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar